Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Förklaringen

Av Mathilda - 5 augusti 2014 15:42

Hejj mina vänner!♥


Hoppas att ni alla har haft ett bra sommarlov hittills! Jag har ju inte bloggat på länge nu och ber så mycket om ursäkt för det. Anledningen är att jag varit lite deppig ett tag nu. det började med att jag var trött, skakig i bena och inte hade någon matlust, men det var troligen bara för att det varit så varmt den senaste tiden och det kan ju suga musten ur en, hehe. Men då hade jag ingen ork att blogga dels för att jag inte mådde något vidare och dels för att jag har tänkt på en grej som gjort mig orolig, rädd, deppig.


Det handlar bland annat om att jag är rädd för att... ja...dö. Inte för att jag tror att det kommer hända just precis nu, men jag har varit rädd för att man vet ju inte när det bara tar slut.... Det är ju tur att vi inte vet det tänker jag ändå för att om vi visste det så skulle väl vi inte ens gå ut utanför dörren! Jag vill inte göra er deppiga eller nåt, detta ä inget ni ska lägga era tankar på, men förklarar bara varför jag inte bloggat på länge. Jag mår bättre nu och försöker tänka på annat och vara glad, det är lite svårt men jag tror att om jag umgås med familj, vänner och gör saker som ag tycker är kul så kan jag komma över detta. skolan börjar ju snart så då kanske jag får annat att tänka på annars får jag gå till någon och prata om detta. Jag har pratat med mina föräldrar och de säger b.la att det är som sagt tur att man inte vet när det tar slut! Man ska ta vara pålivet och göra så mycket bra man kan av dagarna man har. Det kan vara lite svårt att göra varje dag underbar, men det är alltid värt att försöka!



 


Jag vill bara vara ärlig och berätta om vad som hänt typ och ingen ska behöva tänka såhär mycket, men det händer ibland och då får man göra det bästa av situationen. Ni ska inte vara oroliga för mig eller något, jag kommer säkert över detta nån gång!Idag ska jag och Amy iväg och se filmen ''Förr eller senare exploderar jag" och den handlar bland annat om det som jag tänker på....Jag vill inte ge ut för mycket för att jag inte vill göra någon av er ledsna! Detta är en blogg som ska få er att må bra och vara glada, men det kan bli såhär ibland!


Men ja nu vet ni lite om det som jag har på hjärtat och nu ska ni inte vara ledsna mina vänner! Var glada, gör det bästa av dagen och må så bra det bara går!


Ha det så bra my friendoos och njut av de dagarna som är kvar av sommarlovet och även dagarna under hela livet, så hörs vi snart! Puss o Kraam!♥


                

                                                            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 2 januari 2018 23:53

God fortsättning på er mina vänner!   Nu var det sådär längesen jag la upp något på bloggen och ännu en gång sådär sent på kvällen som jag väljer att skriva ett inlägg. Jag tänkte bara uppdatera lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Jag ha...

Av Mathilda - 13 oktober 2017 22:54


Gud vad längesen detta var!   Jag vet nästan inte vart jag ska börja... Jag börjar iallafall med att säga hej allihopa och hoppas att ni har en trevlig kväll vart ni än befinner er! Om jag ska fatta mig lite snabbt så fick jag helt enkelt en impu...

Av Mathilda - 13 augusti 2017 10:51

Hej allihopa!   Hoppas ni alla har en skön söndag och att ni har haft en bra helg! Jag slutade mitt sommarjobb i fredags och snart börjar skolan igen. Det är galet vad fort det här lovet gick! Ajah, jag tänker skriva lite mer om min sista dag på ...

Av Mathilda - 6 augusti 2017 19:22

Hej mina vänner!   Idag har vädret inte varit det bästa så jag har passat på att bara vara hemma denna söndag. Jag har även tagit min tid att kolla på lite filmer och serier! T.ex. såg jag klart på filmen hairspray som jag började tittade på igår...

Av Mathilda - 3 augusti 2017 11:58

Hej mina vänner! Vilken härlig konsert vi var på igår! Det var fint där i Dalhalla och Jill var så himla bra! Det var så kul att vara där då alla verkade på glatt humör och jag bara älskar Jills röst och hennes gitarrist framförallt, h...

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards