Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 3 mars 2014 19:40

Hello alla! ^_^


Jag är nu hemma från Gran Canaria och kom tbx till skolan idag. Och Idag fyller jag år!   



Mamma och pappa kom upp och sjöng för mig i morse och jag fick mackor med salami och varm choklad med grädde, marshmallows och strössel på! 


   


Muuuuuumms! <3



Sen i present har jag hittills fått  detta.......  


 



Biljetter till mig och Amy till The Fooo!!!!! Wohooo!   Ingen av oss är några fans av dom, men det kommer bli såå kul ändå! Jag ogillar dom inte, har bara inte lyssnat på dom så mycket.



Sen när jag kom till skolan så fick jag det här av min fina vän Jonna! <33


 


Ett nagellack, en ögonskugga och ett lipglosss från STARNAILS! :D Taack my fluffy unicorn! <33



Nu har vi ätit middag och nu ska vi fika! Ser att jag har fått mer paket här! ;) Måste gå!          //Michue<3



Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards