Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

HAPPY BIRTHDAY LADY GAGA!

Av Mathilda - 28 mars 2014 19:11

Helloooo igen! ^^


Det här inlägget är tillägnat till min bästa och underbaraste favoritartist! Hon som har hjälpt mig att tro på mig själv och göra det jag vill! This is for you Lady Gaga!♥♥♥♥♥




I LOVE YOU SO MUCH!



                             Enjoy! ;)

 


Hope you like it! :D Älskar verkligen Lady Gaga såå mycket! Hon är verkligen min förebild! Jag har klätt ut mig som henne på halloween, maskeradparty och en gång gick jag med min Lady Gaga-perut till skolan! (Vilket jag ångrar eftersom hela skolan stirrade på mig men....) Hon är såå grym! Hon bryr sig inte vad folk trycker om henne, hon följer sin egen väg och hon tror på sig själv! Hon insperrar så många och hjälper dom att vara sig själva, även mig! hon är just nu typ världens kändaste kvinnliga musikartist! Hon har b.l.a varit nominerad till 6 stycken grammys, hennes låt (Poker Face) fick pris för ''Best dance recording'' år 2010, hon har vunnit 13 priser på VMA'S (MTV VIDEO MUSIC AWARDS) och kom på andra plats av de som vunnit flest priser därifrån, inklusive (Video of the year), (Best New Artist) och två år i rad har hon vunnit titeln (Best Female Video)!


Hon satte också världsrekordet i Guinnies Rekordbok med att vara en social media superstjärna och för  fantastiska diagram-föreställningar av hennes album och låtar. Alltså hon är väldigt framgångsrik! det är inte allt hon har vunnit, men jag orkar inte skriva upp allt. :')) Anyway, vill bara framhäva denna underbara artist och ge respekt till henne! 



 


Just saying, i looove this girl!♥♥♥♥ Happy 28th birthday mother monster!<3 <3 <3 I'm always gonna be a little monster!   


Jag kommer säkert ångra mig detta nån gång i livet, men jag tänkte visa er hur jag såg ut på halloween 2012!



 


Well....pose, pose, pose! Hahaha! Ajaah! Jag ville ju se ut som min idol, så varför inte! :'D Iallafall så kommer jag alltid vara ett fan av Lady Gaga och hon kommer alltid att vara min förebild! :* Jo förresten! Kom på att den där tröjan hade jag när det var ett halloweenparty på skolan! Då såg jag ut såhär.....


 


......tja, tror att jag såg lite mer läskigare ut på den här bilden :'D Anyway, älskar den där tröjan, trots att det är svårt att matcha den med sina kläder! :D Ska se om jag kan hitta nåt linne eller nåt nu till nästa konsert! läääängtar så mycket! 


Okej, nu tänker jag inte babbla mer i detta inlägg, men jag önskar iallafall min mother monster en fortsatt underbar födelsedag! Love to you Gaga!

 

                                                       //Michue♥

 

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 2 januari 2018 23:53

God fortsättning på er mina vänner!   Nu var det sådär längesen jag la upp något på bloggen och ännu en gång sådär sent på kvällen som jag väljer att skriva ett inlägg. Jag tänkte bara uppdatera lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Jag ha...

Av Mathilda - 13 oktober 2017 22:54


Gud vad längesen detta var!   Jag vet nästan inte vart jag ska börja... Jag börjar iallafall med att säga hej allihopa och hoppas att ni har en trevlig kväll vart ni än befinner er! Om jag ska fatta mig lite snabbt så fick jag helt enkelt en impu...

Av Mathilda - 13 augusti 2017 10:51

Hej allihopa!   Hoppas ni alla har en skön söndag och att ni har haft en bra helg! Jag slutade mitt sommarjobb i fredags och snart börjar skolan igen. Det är galet vad fort det här lovet gick! Ajah, jag tänker skriva lite mer om min sista dag på ...

Av Mathilda - 6 augusti 2017 19:22

Hej mina vänner!   Idag har vädret inte varit det bästa så jag har passat på att bara vara hemma denna söndag. Jag har även tagit min tid att kolla på lite filmer och serier! T.ex. såg jag klart på filmen hairspray som jag började tittade på igår...

Av Mathilda - 3 augusti 2017 11:58

Hej mina vänner! Vilken härlig konsert vi var på igår! Det var fint där i Dalhalla och Jill var så himla bra! Det var så kul att vara där då alla verkade på glatt humör och jag bara älskar Jills röst och hennes gitarrist framförallt, h...

Presentation


Welcome! Jag heter Mathilda och är 17 år. Här bloggar jag om mitt liv som består av mycket musik, skola, mina nära och kära, mode och mycket mer. I nuläget går jag estet musik på gymnasiet. Jag skulle bli så glad om ni ville följa min blogg! Kramar

Sök i bloggen

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards